Це перша стаття з циклу опису світу, де відбуваються події у грі "Захисник корони". Вашій увазі пропонується історія про Нежить - її виникнення та деякі особливості появи добре відомих Вам юнітів.

Перш ніж розпочинати гру за Нежить, непогано було б розібратися, що вона є. Нежить - раса, раніше практично християнська, яка зневажає магію. Їхні вірування не підкріплювалися твердими доказами, на кшталт стихій, проте інквізитори невпинно стежили за тим, щоб народ вірив, а постійна армія цього народу вважалася дисциплінованою. Одного разу людей у безіменній країні спіткала жахлива хвороба, яка вбиває лише дітей. Народ, що втратив майбутнє, практично збожеволів від горя, і спробував за допомогою найдавніших, найперших заклинань воскресити занепале покоління. Інквізиція спробувала зупинити їх, проте була перекинута кількістю та практично знищена. Алхіміки, які збожеволілі, вчені та підпільні маги зайнялися тим, чим ніхто до них займатися не хотів – вони розпочали експерименти над енергією життя, власною душею. Ця магія виявилася надто сильною, і її різкий, неконтрольований сплеск справив перший в історії світу Циклон Душ – нестримний катаклізм, що трансформує життя на найбільш перекручені форми. В результаті більша частина населення перетворилася на новий для світу вигляд - легіон нежиті, до магічних істот, життя в яких підтримується виключно магією душі. Оскільки душа використовується як ресурс, нежиті необхідно періодично підживлюватися звичайними істотами. Це - неймовірна дикість для всіх живих істот, тому нежить вважається найнебезпечнішою з рас. Оскільки душа живої істоти містить у собі пам'ять про неї, у надрах території нежиті лічі проводять жахливі досліди, роблячи зі звичайних, здорових людей і тварин нову безсмертну орду нежиті. Вони насичують жертви різними душами, що трансформують тіло на щось інше. Найвдаліші породження експериментів крокують поруч зі скелетами та зомбі на полях бою. Цілі орди нежиті складаються із різних представників.

Рядові скелети та скелети-лучники – кістяк армії нежиті. І якщо ви хоч раз грали за нежить, то встигли в цьому переконатись. Солдати мерців фокусуються в основному на захисті, оскільки зобов'язані відтягувати шкоду на себе, поки підтягнуть основні сили. Енергія душ живить їх зброю, що захищає залишки тіл, позбавлені м'яса. Це - нижча нежить, і тому - найслабша і залежна від старшого нежиті.

polzuchij-uzhas

Повзучий страх - один з небагатьох вдалих експериментів лічів. Ніхто не зміг би сказати це заздалегідь, що звичайні собаки, які під впливом особливої суміші з душ різних істот перетворяться на практично невразливі кошмари, які рвуть все на своєму шляху зі швидкістю блискавки. Їх переповнює чиста енергія темряви, і оболонка повзучих жахів недоступна для фізичних атак, проте її легко порушити магією.

Безсмертний легіон нежиті представлено Шархіаном (або шар-іха) - чотирируким скелетом-мечником. Про нього відомо мало – шархіани працюють почесними охоронцями особливо важливих представників нежиті, можна навіть сказати, що вони охороняють королів нежиті. Це штучно створені скелети, зібрані так, щоб по потребі складатися в кілька разів, поміщаючись чи не в ящик столу разом із довгими розгонистими палашами. Шархіан - один із найкращих фехтувальників, оскільки його суглоби, не обмежені м'ясом або м'язами, здатні обертатися з будь-якою швидкістю, і в ближньому бою він здатний не тільки завдавати неймовірно сильних пошкоджень, але й парирувати майже будь-які атаки ворога. При цьому магічні атаки дуже пошкоджують крихкий скелет Шархіана.

zlobnyj-prizrak

Злісний привид - невдалий експеримент лічей, що практично розчинили від магічної енергії тіло бідолахи. Має лише віддалене ставлення до звичайних привидів, яких бачать люди. Він значно небезпечніший, пролітає крізь будь-які перепони, а розсіяти його практично невідчутне тіло вкрай складно. Комбінація з первісного жаху та магічних сил змушують жертву злісної примари застигнути в паралічі, незалежно від того, ким жертва є.

Дитя Циклона - привид-самовбивця, який з'являється дуже близько до епіцентру Циклону Душ. Це своєрідна душа зі знаком «мінус», яка при зіткненні зі звичайною істотою повністю її випаровує. Причому немає різниці, істота це нежиті чи ворога. Тим не менш, на сильних магів, на кшталт лічів, Дитя Циклона не полює. Також ходять жахливі чутки, що лорду Махті вдалося створити Дитя Циклона штучно.

proklyataya-mumiya

Клята мумія - найдавніші представники безіменного народу, насичені чужими душами, йдуть лавиною на ворога так само впевнено, як і свіжі скелети. Бинти, якими зміцнюються тіла мумій, заряджаються такими сильними прокльонами лічів, що лише найдавніші і найвитриваліші трупи можуть пройти хоча б кілька кроків, не розсипавшись у отруйну, заряджену чистим злом потерть. На щастя для нежиті та нещастя для інших, гідні екземпляри трапляються частіше, ніж очікувалося.

mogilnyj-vurdalak

Вовкулаки – розвідники безіменного народу. Дисциплінованість та згуртованість армії породила відділ розвідки, якому не було рівних - солдати, які потрапили туди, ставали після тренувань одночасно і шпигунами, і мисливцями, і тихими вбивцями. Після катаклізму вони перетворилися на вовкулаків - істот жахливих, злісних, хижих та неймовірно небезпечних. Їхні навички виживання перенеслися і на післясмерть, і на полі бою ці нечисті створіння з радістю бенкетують над полеглими ворогами, в якому б стані вони не знаходилися. Їхня поведінка не заважає лічам, оскільки вовкулаків надто мало, а для відновлення життів їм потрібна не стільки душа, скільки плоть та кістки. У цьому вовкулаки схожі на вампірів.

gnilostnyj-zombi

Зомбі – одні з найогидніших породжень Циклону Душ. Це звичайні люди, які постраждали від чумних рослин, що заполонили підвали та підземелля країни, назва якої втрачена. Роздуті, позбавлені розуму, ці ходячие грудки гнили жахливо живучи, а після тяжкої смерті зрошують свого вбивцю та найближчі землі чумними еманаціями.

Чумні ходоки - зомбі, які постраждали від багатьох хвороб відразу, зачерствіли і є колонією для десятка шкідливих організмів, грибків та плісняви одночасно. Безцільно блукають по заражених землях, слабо контролюються лічами, ледве пересуваються, майже не становлять небезпеки, проте мають феноменальну живучість та регенерацію, оскільки будь-які рани просто затягуються до ідеального стану. Втекти від них не важко, а ось убити їх надзвичайно складно.

Злодії тіней – бандити, головорізи та інші злочинці, яких Циклон Душ застав за скоєнням злочинів. Своїми кинжалами ці безжальні породження темряви здатні творити немислиме - відрізати у живих істот їхню тінь, змушуючи жертву бігти в паніці. Імовірно, злодії тіней ними харчуються, якось висмоктуючи з них життєву силу, проте згодом тінь повертається до господаря. Не є частиною регулярної армії, оскільки за звичкою рідко покидають підпілля.

lich-nekromant

Лічі-некроманти – заклиначі, які контролюють інших неживих. Оскільки пани безіменного народу носили особливого вигляду плащі, які у інших асоціювалися з популярністю та почестями, їх власники і стали лічами після Циклону Душ. Це буквально батареї нечистої енергії, що акумулюють і виділяють концентроване зло. Їхня атака настільки сильна, що її не зупиняє ні загородження, ні стіни, а промінь смерті, як його називають, проходить через тіла загиблих, ушкоджуючи тих, хто стоїть за ними. Лічі-некроманти вважаються польовими командирами, оскільки існують і лічі-алхіміки, і лічі-мучителі, які, втім, мешкають далеко за лінією спірних земель.

Вампіри – найменш мертві та найменш живі. Вони перебувають межі між станами, отримуючи небачені здібності – силу, спритність, живучість. Однак живлять власні душі вони виключно кров'ю, що допомагає їм загоювати власні рани.

kostyanoj-golem

Кістяний голем – найстрашніше з породжень нежиті, практично неубиваеме створення безладного переплетення трупів та їхніх душ. І все, що потрібно для створення голему - бажання ліча і досить великий цвинтар тіл з душами, що ще тепліють всередині. Тому кістяні големи можуть бути створені навіть із власних полеглих солдатів! Зрозуміло, оскільки практично завжди всередині голему трапляються скелети з магічною бронею, захист цих левіафанів дуже сильний.

Аксіма - істота, дуже схожа на гідру, живе дуже близько до епіцентру Циклону Душ у заражених водоймах. Хижак, який не відрізняє своїх від чужих, має три голови, які, на відміну від гідри, поділяються не з тіла, а практично наприкінці шиї. Тому аксими не атакують ворога навколо себе, зате здатні нанести жахливі укуси жертвам, що стоять поруч, а їх найгостріші зуби заряджені магією настільки сильно, що ігнорують броню.

Лицар крові - істота, що здалеку нагадує звичайного латника, озброєна мечем і щитом. До катаклізму це справді були звичайні мечники, найзахищеніші солдати в армії безіменного народу. Після Циклону Душ їх обладунок повністю зріс із тілом, навіть меч і щит є частинами організму лицаря крові. Через це будь-яка дія лицаря, окрім руху - навіть атака - завдає йому шкоди, нехай і мінімальної. Втім, для магії він невразливий повністю.

Командори

1

Влад Графф - єдиний, хто виступив проти використання темної магії після трагедії, Влад опинився в пастці своєї фортеці. Оскільки його дружина, Міна, померла давно, він не бажав перетворення на нежить, і чинив опір цьому, скільки міг. В результаті він став першим вампіром - найменш нежиттю серед усіх, і отримав потребу пити кров живих, одержуючи з неї життєву енергію. Після остаточного перетворення Графф став єдиним польовим командиром, який справді чудово зарекомендував себе в обороні. Під його командуванням вампіри, затиснуті на своїй території, отримують значне посилення своїх і без того значних атакуючих здібностей.

Лорд Махта, або Цар Ліч - колишній королівський рахівник, який захоплювався на дозвіллі тортурами політичних в'язнів. У зв'язку зі своїм захопленням після перетворення на ліча навчився відбирати частину душі померлих на полі бою, якщо знаходиться на ньому сам.

Світочів - корумпований чиновник, який став вампіром просто у в'язниці, готуючись до страти. На ґрунті нервового зриву його здатність привласнювати золото звернулася до вміння примножувати його.

168e22e7081f956ca3799ba021d0c4ec

Кентервілл - король нежиті та привидів. Він сам є примарою полководця, який давно спочив, який повернувся до життя під час катаклізму. На своєму прикладі показав особам-некромантам, як воскресати. Єдина примара, яка повноцінно зберегла свідомість, бере на себе командування рештою привидів.