Графік роботи:

Будні: 10:00–20:00

Сб, Нд: 12:00–17:00

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Настільна гра Кишенькове підземелля (One Card Dungeon)

Очікується
Артикул: 2024-0-18
300 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар до списку очікувань
Характеристики
Стан гри Нова
Мова Українська
Текст у грі Мало
Час партії 10-60 хв
Гравців 1
Вік 10+
У коробці 1 карта підземелля (двостороння)
4 червоні кубики монстрів
3 чорні кубики енергії
1 зелений кубик героя
4 білі кубики вмінь
1 книжка правил
2 карти класів (двосторонні)
1 скіпетр М’Ґаф-іна
1 блокнот
QR правила гри

 «Новою поштою» по Україні.

 «Новою поштою» за кордон.

 «Укрпоштою» по Україні.

Більше інформації про доставку

  • Готівкою при отриманні
  • Кредитною карткою

Настільна гра «Кишенькове підземелля» - це соло-пригода у підземеллі з механікою «данжен-кроулер». Гікач впевнений, що серед затятих гравців в настільні ігри знайдеться багато любителів подібного жанру.

Кишенькове підземелля настільна гра. Підземелля розміром з карту

Кубик шукача пригод встановлюється на найближчі до гравця сходи зі значенням «6», що означає початок гри з 6 одиницями здоров'я. В кожній кімнаті необхідно перемогти від 1 до 4 монстрів. Монстри у грі також представлені кубиками, що показують їх рівень здоров'я. Після проходження кожної кімнати гравець буде здобувати навички, які додаються до числа, що випало на кубику.

Існує чотири навички:

  • швидкість, атака, захист, дистанція.

Наприклад: на початку гри у вас вже є навички швидкості, атаки та захисту по 1 одиниці. На кубиках відповідно випало 3,5 і 2. Розподіливши кубики, гравець додає до них навички і отримує значення швидкості, атаки та захисту - 4,6 і 3. Після проходження кожної кімнати гравець або підвищує одну з навичок, або повністю відновлює здоров'я героя. 

Фази раунду

  1. Отримання енергії. Гравець кидає 3 чорні кубики і з урахуванням значень, які випали, розміщує їх на ігровому полі на власний розсуд. Кожен із трьох кубиків потрібно призначити на швидкість, атаку та захист. 
  2. Фаза пригод. Гравець витрачає очки швидкості та атаки для пересування та пошкодження монстрів. Можна робити ці дії в будь-якому порядку. Пряме переміщення коштує 2 очки швидкості, а діагональне - 3 очки швидкості. На клітинку з монстром ставати не можна. Щоб атакувати монстра, потрібно знаходитись в межах дистанції, для зменшення здоров'я монстра потрібно мати кількість очків атаки рівну його захисту. На початку гри дистанція гравця дорівнює двом, що означає що він може атакувати лише по прямій на 1 клітинку, але протягом гри цей діапазон розширюється, включно з можливістю атакувати діагонально.
  3. Переміщення монстра. Кожен монстр повинен підійти максимально близько до героя, використовуючи очки швидкості.
  4. Атака монстра. Порахуйте загальну атаку всіх монстрів на доступній дистанції і нанесіть пошкодження героєві рівне кількості атаки поділеній на кількість очків захисту. Наприклад, 12 очок атаки проти 7 захисту принесуть 1 пошкодження.

Кінець гри

Гра «Кишенькове підземелля» включає 12 рівнів складності, на кожному з яких зростає сила монстрів, а на останньому рівні підземелля герой боротиметься з трьома монстрами за головний артефакт - скіпетр М’Ґаф-іна. Гра завершується двома способами:

  • Здоров'я героя опускається до нуля.
  • Після успішного здобуття артефакту після 12 раундів герой вибирається з підземелля і отримує максимальну силу та могутність.
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору